Productfeed Marketing.

Er zijn veel plaatsen op het internet die consumenten bezoeken tijdens hun klantreis om tot een goede aankoopbeslissing te komen. Vergelijkingssites kunnen een grote rol spelen in veel klantreizen en daarom wil jij daar – net als je concurrenten – niet alleen aanwezig zijn, maar ook goed vindbaar.

Daar helpen wij jou bij.

Onze Aanpak.

De Productfeed.

Je productfeed is je basis voor alle feedmarketingkanalen. Voordat je überhaupt begint met productfeed marketing moet je eerst beschikken over een complete productfeed die zoveel mogelijk data bevat over jouw producten. Dat is van cruciaal belang om goed vindbaar te zijn op productvergelijkingssites.

Zo zijn je titels en beschrijvingen bepalend voor hoe vaak je in zoekopdrachten te zien bent, spelen je productattributen een cruciale rol voor consumenten die zoeken met behulp van de filteropties op deze vergelijkingssites en is een foutloze category mapping hetgeen wat zorgt dat je met je gehele assortiment in de relevante categorieën staat.

Kanalen.

Marktplaats.nl (Admarkt).

Met meer dan 8 miljoen unieke bezoekers per maand die doelgericht op zoek zijn naar producten is Marktplaats een kanaal met potentie. Marktplaats.nl wordt al snel weggeschreven als een kanaal waarop tweedehands producten worden verhandeld. Wat veel mensen niet weten is dat een groot deel van de bezoekers ook op zoek is naar nieuwe producten en dat jij je als adverteerder kan aanmelden om jouw nieuwe producten op Marktplaats te plaatsen.

Dankzij meer dan twee jaar ervaring met feed marketing via Admarkt helpen wij jou aan de beste posities tegen de scherpste klikprijzen. Klaar om een nieuwe bron van verkeer aan te boren?

1 M
UNIEKE BEZOEKERS PER MAAND
1 %
VAN MARKTPLAATS.NL BEZOEKERS ZOEKT NAAR NIEUWE PRODUCTEN
1 %
VAN DE ZOEKOPDRACHTEN WORDEN UITGEVOERD VIA DE ZOEKBALK

Google Shopping.

Google Shopping is een tak van sport op zich. Je kunt er daarom niet vanuit gaan dat een bureau dat goed is in Google Ads ook goed is in Google Shopping. Vaak doen bureaus dit erbij omdat het onderdeel is van de Google ad interface. De beste prestaties op Google Shopping beginnen bij productfeed hygiëne. Optimalisatie van keywords in titels, beschrijvingen afbeeldingen en biedingen zijn allemaal onderdeel van een sterke Google Shopping strategie. 

Andere Feedmarketing Kanalen.

Curious to hear more? Let’s meet.