Social Media Advertising.

Sociale media zijn een set krachtige marketingkanalen die ideaal zijn voor het aantrekken van nieuw verkeer naar jouw website om vervolgens klanten van te maken. Ongeveer 70-90% van verkeer uit je prospecting campagnes zijn nieuwe bezoekers, afhankelijk van je marktaandeel. Veel van hen komen op dat moment voor het eerst in contact met jouw merk. Als je het goed doet is dat jouw kans om hen verliefd te maken op je merk om zo van hen loyale klanten te maken.

Onze Aanpak.

You Do Messaging, We do Strategy.

Wist je dat 70% van de momenten dat we gebruik maken van social media, we on the go zijn? Dat betekent dat je het grootste deel van de momenten dat je iemand bereikt maar een paar seconden hebt om jouw bericht over te dragen. Veel bedrijven gaan hier al de fout in. Wij vertellen je precies welke advertentietypes werken voor jouw campagneboodschap.

Voor iedere nieuwe campagne ontvang je een creative debrief met alle verschillende advertentietypen die benodigd zijn voor jouw campagne. Zo weet jouw designer precies er opgemaakt moet worden, terwijl wij zorgen voor de strategie, campagne set-up, monitoring, optimalisatie en rapportage. 

The Power Of Social Media Ads.

Virality

Social media gaat over het delen van content en ook advertenties kunnen worden gedeeld, wat extra (gratis) organisch bereik oplevert van jouw betaalde advertenties.

Feedback

We liken, commenten en taggen onze vrienden - wat allemaal valt onder de noemer 'engagement'. Dat is waardevolle feedback over welke advertenties werken en welke niet.

Relevance

Social media platforms hebben enorme hoeveelheden data over hun gebruikers zoals profieldata, gedragsdata en interessedata wat ons in staat stelt om te adverteren aan een relevante doelgroep.

Channels.

Facebook & Instagram.

Social media advertenties kunnen zorgen voor een groot bereik (SEE), grote hoeveelheden traffic (THINK) en de kans om je bezoekers te converteren naar betalende klanten (DO) – en dat alles voor relatief lage kosten. Als je het goed doet ten minste…

Wij bouwen gelaagde campagnes die het mogelijk maken om impact te maken in alle fases van de klantreis, vanaf de eerste ontmoeting tot aan na het huwelijk.

Social Media Ads Werken Niet Voor Mij!

Klik hier om te zien wat je mogelijk verkeerd doet.

Stop DIRECT en neem contact op als je...

Nog posts aan het boosten bent | Je conversietracking niet goed is geïnstalleerd | De resultaten van je social campagne beoordeelt op basis van Google Analytics | Je werkt met een bureau dat niet gespecialiseerd is in Facebook advertising | Je één advertentiedoelstelling kiest - bijvoorbeeld verkeer - en op conversies zit te wachten die maar niet komen | Je nog landscape (16:9) video ads draait | Je website nog niet mobile optimized is | Je nog niet je creatives aanpast aan de verschillende plaatsingen
HELP MIJ
± 1 %
Of Social Media Traffic Are New Visitors
1 %
Of The Times We Open Facebook or Instagram We Are On The Go
1
The average sessions duration of instagram users in minutes

Pinterest.

Pinterest is hét inspiratiekanaal voor veel consumenten voor dingen zoals fashion, tattoos, recepten en sieraden tot aan de inrichting van je huis. Als wat jij verkoopt zich leent om mensen te inspireren dan zou je gek zijn om niet aanwezig te zijn op dit kanaal! Voor veel bedrijven is Pinterest nog onbenut potentieel en mogelijk een belangrijke bron van nieuw kwalitatief en relevant verkeer.

Met behulp van Pinterest lookalike audiences en keyword marketing kunnen wij jouw vindbaarheid vergroten onder doelgroepen die NU in de markt zijn voor jouw product – BUITEN Google om. Met dit kanaal vullen we het midden van jouw funnel.

LinkedIn.

Uitstekend voor B2B advertising en het bereiken van een zakelijke doelgroep. De kracht van LinkedIn zit in Lead Generation en InMail Advertising, wat beiden krachtige manieren zijn om onder de aandacht te komen van decision makers in jouw industrie en in jouw doelgroep.

LinkedIn is het sociale netwerk voor professionals en voor veel mensen een plek waar ze naartoe gaan om iets nieuws te leren. Om op LinkedIn het verschil te maken moet je meerwaarde bieden die relevant is voor het kanaal en voor jouw doelgroep. Een terugkerend element van best practice adverteren op LinkedIn is thought leadership.

Door jezelf te positioneren als een thought leader addresseer je problemen in de markt die voor jouw doelgroep bekend zullen zijn, waarmee je ze een reden geeft om meer te willen weten. Je geeft hen een reden om je te volgen en om contact met je te zoeken. Waarschijnlijk zijn het wel problemen die jij voor hen kan oplossen! En dan is het tijd voor de pitch.

Snapchat.

Jongeren bereiken, daar waar ze hun tijd doorbrengen? Dat doe je op Snapchat. Het is de befaamde Generatie Z die normaal zo lastig te bereiken is, maar die we gemiddeld een half uur per dag op Snapchat kunnen vinden. Daar kunnen we hen targeten om websitebezoeken of app installs aan te jagen, om zo de volgende generatie van onze klanten scheppen.

Snapchat is een hele andere tak van sport en het is lastig om de aandacht te trekken van jongeren. De meeste jongeren zijn langzaamaan gevoelloos aan het worden voor advertenties.

Hoe breng je dan tóch je bericht over? Wij helpen je.

Curious to hear more? Let’s meet.